Педагог-організатор

                 Одне з першочергових завдань, яке стоїть перед школою – це розвиток і становлення особистості нового типу: творчої, всесторонньо розвиненої та здорової.

         Життя ставить перед шкільною громадою нову мету – глибше розуміти економічні, політичні, моральні цінності. Підготовка освіченої людини в сучасних умовах знаною мірою залежить від рівня її вихованості. Тому боротьба за міцні знання органічно пов’язуються з усіма сторонами виховної роботи не тільки на уроках, а й у позаурочний час.

         Виховання громадянської зрілості, громадської активності й високих моральних цінностей здійснюється в ході боротьби суперечностей – обов’язку і потреби, бажання і можливості, інтересу і необхідності, в якій перемагає громадське колективне начало.

         Через учнівське самоврядування вдається вирішити одну із важливих методологічних проблем – соціалізацію молоді. Соціально активна особистість може змінити життя на краще. 

Педагогічний колектив школи працює над реалізацією проблеми «Виховання особистості дитини на засадах активної громадської позиції та загальнолюдських норм і цінностей через використання інтерактивних технологій».

Для реалізації  цієї проблеми  у школі розроблений план виховної роботи навчального закладу та   виховні плани класних керівників . Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають такі розділи:

1 – Ціннісне ставлення до себе;

2 – Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;

3 – Ціннісне ставлення до праці;

4 – Ціннісне ставлення до природи;

5 – Ціннісне ставлення до культури і мистецтва;

6 – Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

Вони охоплюють також календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси,  заходи щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя та ін. 

Немає коментарів:

Дописати коментар