Одне з першочергових завдань, яке стоїть перед школою – це розвиток і становлення особистості нового типу: творчої, всесторонньо розвиненої та здорової.
Життя ставить перед шкільною
громадою нову мету – глибше розуміти економічні, політичні, моральні цінності.
Підготовка освіченої людини в сучасних умовах знаною мірою залежить від рівня
її вихованості. Тому боротьба за міцні знання органічно пов’язуються з усіма
сторонами виховної роботи не тільки на уроках, а й у позаурочний час.
Виховання громадянської
зрілості, громадської активності й високих моральних цінностей здійснюється в
ході боротьби суперечностей – обов’язку і потреби, бажання і можливості,
інтересу і необхідності, в якій перемагає громадське колективне начало.
Педагогічний колектив школи працює над реалізацією
проблеми «Виховання особистості дитини на засадах активної громадської позиції
та загальнолюдських норм і цінностей через використання інтерактивних
технологій».
Для реалізації
цієї проблеми у школі розроблений план виховної роботи навчального закладу та виховні плани класних керівників . Ці плани
охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне,
художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають такі
розділи:
1 – Ціннісне ставлення до себе;
2 – Ціннісне ставлення до сім’ї,
родини, людей;
3 – Ціннісне ставлення до праці;
4 – Ціннісне ставлення до природи;
5 – Ціннісне ставлення до культури і мистецтва;
6 – Ціннісне ставлення особистості
до суспільства і держави.
Вони охоплюють також календарні, традиційні шкільні
свята, заходи, конкурси, заходи щодо
зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя та ін.
Немає коментарів:
Дописати коментар